Spaans en vrijwilligers werk in Venezuela - Reisverslagen van Thomas Vanderick - WaarBenJij.nu Spaans en vrijwilligers werk in Venezuela - Reisverslagen van Thomas Vanderick - WaarBenJij.nu
Spaans en vrijwilligers werk in Venezuela

Ik ga samen met Activity International en Jakera lekker naar Venezuela een spaanse cursus te volgen in de maand juli op Playa Colorada om daarna in de maand augustus vrijwilligerswerk te doen in het stadje Merida! Ondertussen hoop ik veel van het land te zien en te kunnen deelnemen aan toffe trips!

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2013

Eerste week zit erop!
Thomas

Hey, Iedereen! Welkom op mijn blog! Hier ga ik de foto's en de verhalen die ik in Venezuela ga meemaken posten zodat jullie mij kunnen volgen!

Actief sinds 13 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4500

Voorgaande reizen:

28 Juni 2013 - 02 September 2013

Spaans en vrijwilligers werk in Venezuela

Landen bezocht: